Dienstag, 12. Juni 2012

color your life

Am Abend verbrachten meine 2-dreiviertel Jahre alte Tochter und ich ein wenig Zeit im Scrap-Raum. Zuerst wollte sie ein wenig mit Farben malen und dann mir bei meinen Layout-Projekten helfen. Warum nicht, dachte ich. Sie ist so stolz auf ihre Hilfe und wir hatten viel Spass. Ich liebe das Layout was wir kreiert haben so sehr und das Foto ihrer Schwester passt wie die Faust aufs Auge zu den Farben und zum Thema. Ich werde es im Kinderzimmer aufhängen, dann können es beide immer mal wieder betrachten.
In the evening my 2 3/4 year old daughter and I spent a little time in the studio. First she wanted to paint something and then she wanted to help me with my layout-projects. Why not.
She is very proud of her help and we had a lot of fun. I love what we created so much and the pic of her sister fits to the color scheme and to the theme. I think I'll hang it on the wall in the kids room, then we all can look at it from time to time.


Take a look, isn't it awesome?! Such a wonderful mess.




Und hier noch eine Farbenexplosion. Diesmal mussten meine Wasserfarben herhalten. Geniesst es :-)

Another color explosion with my watercolor. Enjoy :-)






Kommentare:

  1. hach, ich liebe Deinen Blog einfach - Du machst so klasse Sachen. Wieder ein tolles LO
    glg
    Doreen

    AntwortenLöschen
  2. Ich genieße es immer noch, die Farben einfach wunderprächtig, liebe Grüße Birgit

    AntwortenLöschen
  3. Two fabulous creations! Love both of them!

    AntwortenLöschen
  4. Susan, so happy you used English also to tell your story on the first art piece. I loved reading it and wouldn't have known she helped you if not written down. This is so cute and fun, how precious seeing her little hand there in the photo. So much layers and textures and fun she did. I have those same letter stickers, need to pull them out if I can find them. What a great idea to hang it in their room, she will be so proud and happy she helped you.

    The second one is wonderful also, love all the layers and I have that INSPIRE stamp also. Don't you love what we can do with watercolors, could just play all day. My favorite is the little cluster at the top of the page too, I do this when I scrap also.

    Thanks so much for visiting my blog, always nice to hear from you!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Sorry I messed up your name, I know it's Stephanie. I was just at my friends Susan's blog before yours and got it mixed up, soooo sorry!!

      Thank you STEPHANIE for visiting my blog and for sharing these fun pages!!

      Löschen
  5. Du kreierst wundervolle, farbenfrohe Layouts! Schön, dass ich Deinen Blog gefunden habe.
    Grüsse Manuela

    AntwortenLöschen
  6. einfach GRANDIOS wie Du arbeitest! Hachz! schwärm!

    AntwortenLöschen