Dienstag, 9. Oktober 2012

Dreaming of Paris - Mixed Media

Und wir träumen noch immer von einer Reise nach Paris. Irgendwann wird sich der Traum erfüllen!
Ich habe das layout für die berry71bleu challenge mit dem Thema mixed media erstellt. Und ich habe mich damit wie zu hause gefühlt. Ihr könnt viel Farbe und layers entdecken.
Für den Hintergrund habe ich Wasserfarben, tissue paper und stamps benutzt. Mit den Rechtecken und Quadraten, welche ich ebenso in den gleichen Farben bearbeitet, habe ich 3 D Effekte hinzugefügt. Meine Inspiration war der Louvre, ein Museum in das ich schon immer mal hinein wollte.

And we are still dreaming of traveling to Paris, some day the dream'll come true.
I made this layout for the berry71bleu challenge. The theme for this month is mixed media and I'm feeling homelike. Here you can see a lot of color and layers.
I used watercolor paint, stamps and tissue paper for the background. I added an 3D effect with squares (inchies,...) which I painted in the same colors. My inspiration was a gallery like the louvre in paris.












Kommentare:

  1. meien Güte ist das wiedr eine Schönheit von einem Layout! Beneidenswert, wie fabelhaft Du scrapst!

    AntwortenLöschen
  2. Einfach traumhaft schön, diese Farben und die Gestaltung.

    Liebe Grüße
    Anke

    AntwortenLöschen
  3. Oh das gefällt mir aber sehr!!!
    LG
    Francine

    AntwortenLöschen
  4. Stunning layout - love it! Thanks for playing along at Berry71Bleu!!

    AntwortenLöschen
  5. Please add a link back to the B71B blog as per the challenge rules as I'd hate to see this stunning layout excluded from the judging!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. There is a link back to the berry71bleu (see below in the second line...!)

      Löschen
  6. Hi! I think it`s my first time I`m visiting you. Like your work for our challenge at Berry 71 Bleu and wish you go to Paris next Summer! Take care!

    AntwortenLöschen
  7. this is an absolute masterpiece!! love your work!! thanks for joining us at B71B

    I'm having a mixed media giveaway, check it out: http://kerentamir.blogspot.ca/2012/09/giveaway.html

    AntwortenLöschen
  8. Love the background!! Great work, thank you for joining us at B71B. Channa

    AntwortenLöschen