Montag, 8. Oktober 2012

Schritt für Schritt / step by step

Scrapping the music germany hat eine neue challenge mit einem Lied von der Band Eisbrecher zur Inspiration. Ich habe mir die Liedzeile "Schritt für Schritt" rausgepickt.

Schritt für Schritt werde ich ein Jahr älter und bald steht der 40.ste vor der Tür. Noch habe ich ein wenig Zeit zu überlegen wie ich diesen Tag verbringen möchte. Hätte ich Wünsche frei, dann würde er so aussehen, dieser Geburtstag nach dem man sozusagen auf die "Altseite kippt":
  1. an einem Strand mit weissen Sand sitzen
  2. Mochito in der Hand
  3. cubanische Musik im Hintergrund
  4. meine kleine Familie spielt im Sand oder sitzt neben mir
  5. Tanz in den Abend
Hört sich ganz nach CUBA an ;-)

Und diese Überlegungen passen auch wunderbar zu einer zweiten challenge auf CSI, in der es ebenfalls um Geburtstage geht. Gleichzeitig gibt es diese Farben zur Vorgabe.

On CSI there is another challenge with also the theme Birthday. Look at these great colors.


I used the printables and the following elements.
My evidence: dots & stripes, circle, banner, numbers
My testimony: I uesed the prompt "I wish".

The title is: step by step 1 year older.

"for my 40th birthday I wish":
  1. beach with white sand
  2. Mochito in my hand
  3. cuban music in the background
  4. my little family next to me
  5. dancing in the evening




We have rainy days and my three years old daughter and I spent a little time in the craft room. She used for her collage the numbers from CSI printables. It's a work in progress she'll add some gesso today.

canvas from my daughter

Kommentare:

  1. Stephanie, this page is AWESOME!!! I love the strips down the side, great colors. The pearls and your photo is so cute, LOVE IT. Just have to say again how good it is that you scrap yourself as much as your family. Your little girls will love reading these one day and knowing their mama had stories too. Not sure if this means your birthday is coming up or just did but either way HAPPY BIRTHDAY, the 40's are great and FUN!!!

    AntwortenLöschen
  2. Dein Layout ist wiedermal fantastisch. Ich drücke dir die Daumen für ein Gewinn.
    Viele Grüße
    Barbara Designteam STMG

    AntwortenLöschen
  3. Very soon this website will be famous among all blogging viewers, due to it's pleasant posts

    my web site as explained here

    AntwortenLöschen
  4. Nice post. I was checking continuously this blog and I am impressed!
    Extremely useful information specifically the last part :) I care for such
    information much. I was seeking this particular info for a long time.

    Thank you and good luck.

    Visit my web page :: here i found it

    AntwortenLöschen