Donnerstag, 1. November 2012

Tschechisches Online Magazin - Scrapovani



Die liebe Lida (Nickname MILKA), Herausgeberin des tschechischen online Magazins Scrapovani, kontaktierte mich und fragte an, ob sie einige Arbeiten von mir publizieren dürfe. Natürlich darf sie. Ich freue mich sehr und IHR könnt Euch auf Ende November freuen, da erscheint die 5. Ausgabe des Magazins. In meinem Artikel werden viele meiner Layouts und Art Journal Seiten gezeigt und ich plaudere über das Medium GESSO, was das ist, wie ich verwende und einsetze.
Ich werde zeitgleich den Artikel hier auf englisch zeigen, da nicht jeder der tschechischen Sprache mächtig ist.
Hier ist ein Link zum Blog von Milka, auf dem sie mich ankündigt.
Milka's creative signpost

At the end of November you'll find here on my Blog my article for the czech online magazine scrapovani in english. It's about the medium Gesso, what it is and how I use it on my projects. Here is the announcement from Lida (nickname Milka): Milka's creative signpost


Kommentare:

  1. Congrats on being published again, HOW AWESOME!!Looking forward to seeing it when you share!!

    Such a cute Halloween page, great imagination you have for your kids layouts. They make me smile.

    AntwortenLöschen
  2. Das ist ja toll. Da gratuliere ich.
    Du machst aber auch immer so tolle Sachen.

    Liebe Grüße
    Anke

    AntwortenLöschen
  3. Congrats, das ist schön. Ich freue mich mit dir.

    AntwortenLöschen
  4. Wow! How cool is this! Congrats!

    AntwortenLöschen
  5. I'm thinking whether I should write in English or German. ;-)
    I found Stephanie more than a year ago. I love her technique and look forward to each of her post on blog. She has such amazing layouts and many ideas! Czech girls and women must see her work! :-) I'm proud we will have her article in magazine.

    AntwortenLöschen