Mittwoch, 19. Dezember 2012

guest designer for paperdvizhnik

I won a challenge on this adorable Challenge Blog Paperdvizhnik and I'm so excited to be a guest designer for december 2012.

The Challenge #14 is about how reflect you children assosiations with Cristmas. You can made any project which present this theme.

1. Layout on a gift bag

My first reflection of Christmas as a child is the surprise of what will I get. It’s not only a surprise for children, the excitement will last a life time. So I made a little layout on a gift bag to present this theme.




2. canvas

My second reflection is about the snow at christmas, the joy, the delight, the christmas tree and celebration. The pink cartboard is from a Pixi-Books wrapping. I changed it to a photo holder, decorated it with stickers and fixated it on a with modelling paste and stencile decorated canvas. So it be came a decoration for the kids room. In spring I will exchange the photos for other ones.




Kommentare:

  1. Gratulation *Fanfare* und dann hast du gleich wieder zwei hammermäßige Sachen abgeliefert - wie immer! Ich werd mir heut mal deine Idee mit den Engeln liften, ich hoffe, du hast nix dagegen. Viele Grüße aus München Birgit

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Birgit, lieben Dank und klaro Du kannst alles liften was Du willst, das freut mich!!!

      Löschen
  2. Toll, ich gratuliere.
    Deine Werke sind wieder einmal ganz wunderbar.

    Liebe Grüße
    Anke

    AntwortenLöschen
  3. fabelhaft!


    ich wünsch Dir ein frohes, besinnliches Weihnachtsfest!

    AntwortenLöschen
  4. Einfach hinreissend - beide deine Werke! Ich wünsche dir und deiner Familie schöne Feiertage und natürlich auch einen guten Rutsch!
    Grüsse aus Luxemburg.
    Lena

    AntwortenLöschen
  5. Wunderschön! Wie immer! Und herzlichen Glückwunsch! Da haben wir was zu feiern wenn wir uns wieder sehen! :-)))

    AntwortenLöschen