Montag, 8. April 2013

Great News again... - Scrapbook Adhesive

I have another wonderful announcement. I got an invitation from the Scrapbook Adhesive By 3LT to be a member of the awesome Designteam there and sure, I said YES!

I'm very excited and I'm looking forward to work in this great team and to work with great high quality products. You can find a lot of beautiful inspirations and great ideas on the blog of Scrapbook Adhesive. My dates will be the 8th and the 22th every month. I will give my best to inspire and impress you ;-).

Ich habe eine weitere wunderbare Neuigkeit. Ich habe eine Einladung von Scrapbook Adhesive B 3L für die Mitgliedschaft im Designteam erhalten  und natürlich habe ich ohne zögern zugesagt.
Ich freue mich tierisch in diesem grossartigen Team zu arbeiten und die hoch qualitativen Produkte nutzen zu dürfen. Es gibt zahlreiche wunderbare Inspirationen und Ideen auf dem Blog. Meine Termine werden immer der 8te und 22te jeden Monat sein, wo ich mein bestes geben werde, um Euch zu inspirieren und zu beeindrucken ;-)

Today I will start with the layout "hello life", I made for you to inspire. We are waiting still impatiently for spring here in switzerland, I'm so ready for it and I decided to use a lot of color. The basic is a white cardstock as background and I added structure with a stencil and modelling paste. Then I colored it to match the colors of the circles. The pattern of the circles comes from Glimmer Mist and stencil, acrylic paint and different stamps. Then I placed my title (also colored with glimmer mist) and my journaling in the left corner. Some stamps for texture, splashes, stickers, border line and wood embellishments finalized the layout.

Ich starte heute mit einem Layout "hello life" für Euch. Wir warten hier noch immer ganz ungeduldig auf den Frühling, ich bin so bereit dafür, dass ich entsprechend zu einer prächtigen Farbwahl gegriffen habe. Als Basis habe ich weissen Kardstock genommen und mit Modellierpaste und stencil eine Struktur geschaffen. Diese habe ich passend zu meinem schon vorcolorierten Papier-Kreisen eingefärbt. Ich nahm dafür Glimmer Mist. Die Muster der Kreise kommen von Glimmer Mist, Stempeln und weisser Acrylfarbe. Dann habe ich den Titel (auch mit Glimmer Mist eingefärbt) und mein Journaling (unten links in der Ecke hinzugefügt). Einzelne Stempel, Spritzer, Sticker, Umrandungslinie und wood embellis vervollständigen das Layout.






Thanks for stopping by today and I hope I could inspire you. Hope You’ll have some fun creating this week too.

Lieben Dank für's Haltmachen und ich hoffe Euch inspiriert zu haben. Vielleicht habt Ihr diese Woche auch Spass kreativ zu werden, ich wünsche es Euch!

Kommentare:

  1. Herzlichen Glückwunsch, du startest ja richtig durch (wurde aber auch Zeit *grins*). Dein Layout ist super schön und bringt den Frühling mit. Ich wünsch dir einen guten Start in die Woche, liebe Grüße Birgit

    AntwortenLöschen
  2. Lucky you! :))) Great news ! I'll be looking forward to your inspiring works :)

    AntwortenLöschen
  3. Поздравляю !
    Страничка нежная , по детски наивная .

    AntwortenLöschen
  4. Wow! Awesome news! A Big congrats to you my friend! Love this lo to bits as well!

    AntwortenLöschen
  5. Congratulation!
    Georgeous layout! Love how you use the colors here!
    Have a wonderful week :o)

    AntwortenLöschen
  6. Стефани, я тебя поздравляю с новой дизайн командой! Видела в блоге!!! Мощная и сильная у тебя компания подобралась! Очень горжусь тобой!))
    А страничка, ну очередной маленький шедевр! К тебе в гости хожу за вдохновением, океан красоты у тебя! Аж дух захватывает!

    AntwortenLöschen
  7. Congrats! Love how you used the circle stencil and colored only parts of it.

    AntwortenLöschen
  8. Congratulations on your latest accomplishments! Your layout is awesome--the colors stand out nicely against the white background.

    AntwortenLöschen
  9. herzlichen Glückwunsch ... das sieht alles wieder so unglaublich schön aus! Schwärm!
    lg

    Susi

    AntwortenLöschen
  10. Congrats Stephanie
    Susan

    AntwortenLöschen
  11. Congrats Stephanie, i love your layout, the texture, the color...xxxSara

    AntwortenLöschen
  12. Congrats again, so happy good things are coming your way!! Enjoy it and keep sharing your beautiful artwork/ideas with us.

    Love this page too, thanks for telling us how you did it!

    AntwortenLöschen
  13. So beautiful! I love how you work wonders with white backgrounds and splashes of color! What white paper do you use to create on?

    AntwortenLöschen