Mittwoch, 2. Oktober 2013

winner of stamps "spirit of nature"

Hi there,

my little daughter was the lady luck today and we habe a winner of the stamps "spirit of nature"....


Sarah Lynch, you are the winner. Thanks for hopping with us and I hope you will have fun with these stamps. Please email me at scrapmanufaktur@gmail.com and give me your address.
If you are interested in my stamp, you can order and buy them at Whiff of Joy - Stephanie Schütze Design.

Our second blog hop with the stamps "paper art" will be on Friday the 4th of October. I hope you will join us, there is another change to win some stamps.



And here is my first try with my new collection "Frames".


Kommentare:

  1. Oh, diese Rahmen gefallen mir auch sehr gut.
    Ich freue mich schon auf Freitag.
    Drei Projekte sind fertig und als Appetithäppchen gibt es auf meinem Blog heute Sneaks mit Hinweis auf den Blog Hop zu sehen.

    LG
    Anke

    AntwortenLöschen
  2. Liebe Stephanie,
    Wollte mich schon lange mal melden, um dir zu gratulieren! Du machst das so toll mit deinen Stempel! Aber du hast es auch verdient, denn deine Werke sind wunderschön und du bist echt kreativ! Ich freue mich für dich!
    Ganz liebe Grüsse und weiter viel Erfolg!
    Francine

    AntwortenLöschen