Montag, 1. Dezember 2014

OUAS and a sad good bye ;-(

Hi there,

I have such sad news, I wish it were otherwise. Once Upon A Sketch is closed and therefore one of the most popular and highly busiest challenge blogs, there has ever been. OUAS was born of Nadia Cannizzo, one of the most talented mixed media scrapbooker I know. I am grateful and I say thank you once again for having me in this amazing team. Maybe it's not goodbye forever, but only a goodbye for a while. I wish it to me! Here are some words from Nadia.

Ich habe so traurige Nachrichten, ich wünschte es wäre anders. Once Upon A Sketch wird geschlossen und damit einer der beliebtesten und hoch frequentiertesten challenge blogs, den es je gab. Er war unter der Schirmherrschaft von Nadia Cannizzo, einer der talentiertesten mixed media scrapbooker die ich kenne. Ich bin dankbar Mitglied in diesem Team gewesen zu sein. Vielleicht ist es ja kein Abschied für immer, sondern nur ein Auf Wiedersehen. Ich wünsche es mir!
Hier gibt es noch einige Worte von Nadia.

This month is the last challenge with the theme "It's December..."




It's about me and a photoshooting for December I had to made and a and a new, secret, Challenge 2015 (Journaling behind the flap/frame).

Have a nice day!
Stephanie

Credit goes to Scrapbook Adhesives by 3L®

Kommentare:

  1. Traurige Nachricht zu einem so schönen und leichten Layout...

    AntwortenLöschen
  2. This is so sad! But your layout is beautiful!

    AntwortenLöschen
  3. Ohje, noch ein Challengeblog?... Schade!
    Aber dein Layout sieht klasse aus!

    LG Maria

    AntwortenLöschen
  4. ach mensch wie schade... ich hab da zu gern mitgemacht :-(
    dein Layout ist zauberhaft - tolles Foto

    AntwortenLöschen