Dienstag, 20. Oktober 2015

Art Journal Page Tree of Life for Donna Downey Artist Gang

Hi There,

today I have a Tutorial of a Art Journal Page "Tree of life" for you. I created it for the Donna Downey Artist Gang with some great stencils  from Donna as a main element.

Hallo Ihr Lieben,

Ich habe diese Art Journal Page "Tree of live"  für Donna Downey Artist Gang kreiert mit einigen grossartigen stencils von Donna als Hauptelemente. Hier ist mein Video Tutorial "Tree of life" für Euch. 


I had so so much fun create this Art Journal Page, because it's such a good feeling to be creative and to reflect my life and thoughts at the same time. It's like an inner correction and cleaning of all the unimportant things in my head. And my tree of life is the most important thing in my life.
Watch my tutorial on youtube, you are very welcome!

And please go to the Artist Gang Youtube Channel, where you can find also all the other great video tutorials from the Artist Gang Members. Subscribe, don't miss any of these amazing inspirations.

Ich hatte wirklich jede menge Spass an dieser Art Journal Doppelseite, denn es ist ein tolles Gefühl kreativ zu sein und gleichzeitig auch die Gedanken zu ordnen. Es ist wie eine innere Reinigung und Richtigstellung was denn eigentlich wichtig ist im Leben. Und dies ist mein Lebensbaum, das sind die wichtigsten Dinge in meinem Leben. Schaut Euch mein tutorial auf Youtube an, Ihr seid herzlich Willkommen.

Oder geht auf die Artist Gang Youtube Channel Seite, wo Ihr noch viele tolle Videos von den anderen grossartigen Künstlern der Artist Gang finden könnt. Am besten schnell abonnieren, damit Ihr keines mehr verpasst.







I hope you like it.
Have a nice day!

Ich hoffe Ihr mögt es.
Habt einen schönen Tag!

Stephanie :-)


Material List:


Gelatos Faber Castell - different colors
Modelling Paste
White Gesso
Acrylic Paint Amsterdam - different blues, brown
Mr. Hueys - red
Glimmer Mist different colors
Alpha Stamps – 7Gypsies
E-Z Dots Permanent – Scrapbook Adhesives by 3l

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen