Freitag, 27. November 2015

Art Journal Page mit dem Dezember Mixed Media Kit von Dani Peuss

Hallo Ihr Lieben,
eine Art Journal Seite, die ich mit dem Mixed Media Kit Dezember von Dani Peuss erstellt habe.

Hi there,
for this Art Journal Page I used the mixed media add on from the December Kit from Dani Peuss.


Meine Basis bildet eine Collage mit dem Ephemerakit und einigen Buchseiten. Auf dieser habe ich die Sprays und die Acrylfarbe aus dem Kit verwendet und mit Gesso abgeschwächt. Erst dann habe ich das Gesicht gemalt.

My base is a collage I created with an Sampler Pack from Canvas Corps and some book pages. On this collage I used some spray paints and acrylic paint from the kit and painted my girl.


Am Ende erinnerte mich das "in Stein gemeisselte Gesicht" etwas an den Orient und so habe ich ein paar Ornamente von verschiedenen Spitzen hinzugefügt.

At the end the face reminded me of the Orient and so I added some lace.



I share this page with the fabulous Paint Party Friday and Documented Life Project.

Paint Party Friday

Habt einen schönen Tag!

Stephanie


Material:

Mixed Media Kit für Dezember

Lace / Spitze 
book pages / Buchseiten
white Gesso / weisses Gesso
black & brown Acrylic paint

Habt einen schönen Tag!

Stephanie

Kommentare:

  1. She looks great, strong woman. I like the spread's calm atmosphere along her.
    Have a wonderful weekend xx

    AntwortenLöschen
  2. This is beautiful. I love the matt effect of the paint on the paper and she is beautiful.

    AntwortenLöschen
  3. Love her sage face...she definitely knows things...very nicely done!!

    Hugs Giggles

    AntwortenLöschen
  4. Really beautiful! I love the added details. Have a nice Sunday

    AntwortenLöschen
  5. What a beautiful face! I like the added ephemera too. Have a good week.

    AntwortenLöschen
  6. This is crazy good! I just love your style!

    AntwortenLöschen