Freitag, 1. Juli 2016

Fairytale Stairway - Märchenhafte Treppe

Hi there,

this is a painting I made month ago. It's made from a photo as base of a stairway in an abandoned villa. I'm fascinated by abandoned old houses and I think this painting will not be the last.

Hallo Ihr Lieben, dies ist ein Bild welches ich schon vor Monaten gemalt habe. Als ich eine paar Fotos einer alten verlassenen Villa gesehen habe, wusste ich, dass ich mich an dieser Treppe unbedingt versuchen möchte. Ich bin fasziniert von alten verlassenen Villen und Schlössern und ich denke, dass dies nicht das letzte Bild dieser Art sein wird, was ich gemalt habe.


On this canvas are felt 100 layer until I came to this conclusion. Sometimes you just have to be patient.

Auf diesem Canvas sind gefühlte 100 layer bis ich zu diesem Ergebnis kam. Manchmal muss man einfach Geduld haben. ;-)



I share it with the fabulous Paint Party Friday! Happy PPF!

Paint Party Friday

Have a nice day and weekend,
Stephanie

Kommentare:

  1. Absolutely stunning, Stephanie!! Wow!! <3

    AntwortenLöschen
  2. Das ist absolut traumhaft! Kann dein Faible für verfallene und verlassene Häuser gut nachvollziehen...Da gibt es so viel zu malen und zeichnen...Liebe Grüße und Happy PPF - Irma

    AntwortenLöschen
  3. you capture that empty building feel perfectly with the textures you have created :)

    AntwortenLöschen
  4. Lovely painting. I too love photos of abandoned old buildings. Europe has so many elegant ones. Sometimes it makes me sad to see those photos.

    AntwortenLöschen
  5. Incredible..this looks like it should be in a high end art exhibit! wow just wow! So much talent here!

    Hugs Giggles

    AntwortenLöschen