Montag, 2. Januar 2017

Mixed Media Painting La Rose 2

Hallo Ihr Lieben,

dies ist mein erstes Projekt als Curator für Donna Dwoney Studios. Nika Rouss und ich freuen uns Euch auf unserer Curator-Seite monatlich video tutorials und kürzere Anleitungen mit Tipps und Techniken präsentieren zu dürfen.
Ich habe ein weiteres Bild mit dem stencil La Rose und anderen Produkten aus dem Shop von Donna Downey Studios gemalt.

Hi There,
this is my first project as a curator for Donna Downey Studios. Nika Rouss and I are very excited and we are looking forward to present you monthly video tutorials and shorter tutorials with Tips and techniques at the curator-site at DD Studios Homepage.
I created another project with the La Rose stencil and other products from the Donna Downey Studios Shop.



Ich habe die Produkte erhalten, um sie auszuprobieren und Euch zu inspirieren. Ich hoffe es ist mir gelungen.
Mein absoluter Liebling aus Donna's stencil Kollektion ist dieser hier mit romantischem Namen La Rose.
Hier könnt Ihr Euch das Video von La Rose in deutsch oder english anschauen. Es ist das Zweite aus einer Serie von Zwei.

I got these products to experiment, create something with it and to inspire you.
My favorite stencil from Donna Downey is this stencil "La Rose". It's so romantic with a loose vintage look.
Here you can watch my tutorial about this painting "la Rose 2" in english or german, it's the second of a series of two.

Deutsch:
English:


If you are interested in watching the first video of La Rose 1, you can see it at my Youtube Channel here.
Fall Ihr Euch noch einmal das erste Video La Rose 1 anschauen wollt, hier entlang zu meinem Youtube Channel.


I share this with the fabulous Paint Party Friday! Happy PPF!

Paint Party Friday



Ganz lieben Dank für's Reinschauen heute!
Habt einen schönen Tag!

Stephanie

Products from Donna Downey Studios:
Artistry Series: stencil La Rose
Metal Leaf Sheets
wood panel 20 x 20 cm

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen