Freitag, 6. Januar 2017

Scrapbooking Painting - my new definition of what I like to create :-)

Hi there, hallo Ihr Lieben,

I want to show you a mixed media painting which is also a scrapbooking layout. This is what I'm calling Scrapbooking Painting. I already made it last year, but forgot to show it.
Scrapbooking Painting is a selfmade definition under which I understand a layout for my album (sometimes to frame it on the wall) for which I'm using paints, drawings, sometimes stencil and stamps too, but always a photo. Less paper, more paint.



Ich möchte Euch ein Layout zeigen, was ich schon lange letztes Jahr gemacht habe, aber dann vergaß zu zeigen. Es ist eine Scrapbooking Seite in einer Art was ich Scrapbooking Painting nenne. Das ist genau das was ich ab und zu liebe zu kreieren, eine Seite für das Album (oder wenn es besonders schön wird, auch für die Wand) wo ich male, Farben verwende, manchmal auch Schablonen und Stempel, aber immer mit einem Foto. Weniger Papier, dafür mehr Farben.



I'm sharing it with the fabulous Paint Party Friday! Happy PPF!
Paint Party Friday

Have a great weekend!
Stephanie

Kommentare:

  1. Warum nicht, mir gefällt das Ergebnis !
    Ich experimentiere auch in dieser Art.
    Alles was Spaß macht ist doch erlaubt .
    Liebe Grüße

    AntwortenLöschen
  2. This is an exciting piece. The energy is happy. Well done.

    AntwortenLöschen
  3. Just so delightful!!!
    Happy new year!

    AntwortenLöschen
  4. So much fun!! Full of great energy and joy!!

    Hugs Giggles

    AntwortenLöschen